16.08.2011 - tisdag

tjollahopphej, vaknade typ nyss...
fan, när jag liksom har vänt tillbaka på dygnet så vänder jag det igen när det som minst ska.
menmen, igår så storstädade jag mitt rum, det behövdes!
sen ritade jag lite mer på min vägg också, den börjar bli kinda fylld.
och imorgon åker tosse och malle till rhodos.
då lämnar dom mig ensamna i en vecka, fittor!
ska hooka träff idag så man kan säga hejdå iallafall.
men igår åkte jag och solade med mamma också, det bara sved och gjorde jätte ont.
så efter 6 min gick jag upp och såg att jag hade vita fläckar på hela kroppen och ansiktet.
blev asrädd haha, och vågade inte sola mer.
har fått två pigmentfläckar på min kind, så himla fint <3<3<3
men nu ska jag... hitta på något hejdå

ett av kluddret som kom upp på väggen igår, ett av favoritbanden for sure, love em



Kommentarer
Postat av: Johanna

Fan va SNYGGT!

2011-08-17 @ 21:30:39
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0