09.08.2011 - farsta

sho bre.
ska snart ta bussen in till farsta och beckna lite i centrum med tosse.
men igår så mötte jag tosse i centrum och så delade vi på en pizza, gottgott.
sen åkte vi hem till mig och låg i sängen och hade så himla tråkigt att vi skrattade åt allt.
har nog inte varit så uttråkad på länge hahah, fast det var fint iaf.
men sen mötte vi malle och helen i centrum och drog sedan hem till malle och hängde.
mycket centrum känner jag....
tosse drog hem där ifrån runt halv 12 och jag helen och malle låg kvar och snackade om allt och inget.
senså vid typ 3 så satt dom på en film men jag var för jävla trött, så jag deckade nog gansa så direkt HEHEHE.
menmen nu måste jag ta på mig skorna och borsta tänder och sånt där mänskligt. pusshej

vad tycker ni om min hipstah bild ;PPPPPpp, haha hoppas ni fattar att jag inte är seriös.....
eller nej, tro att jag är seriös föresten :PPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0