09.08.2011 - badabadabada

morsning korsning.
idag så åkte jag ju till farsta och var där lite med tosse.
sen åkte hon till skärholmen för att träffa några men jag orkade inte följa med
så jag tog bussen hem och chillade lite hemma.
sen så drog jag hem till camilla och vi sminkade oss och drog sedan till mörtviksbadet.
kameran och allt åkte med, så vi tänkte ta bilder... i vattnet.
och det var mulet och verkligen inte badväder, men det var sjukt varmt i vattnet så det blev inga konstigheter!
milla blev jättesnygg, men jag såg bara ut som ett pervo, ahhahah åh jag hatar att jag blir så ful när folk tar foto på mig, helt sickness att det kan vara så!
men sen efter vi badat, med våra kläder på... så gick vi hem frysandes.
och när jag kom hem fixa jag om mig och så kom malle och pao över, så chillade vi här.
sen vid 1 någonting gick jag ut och mötte jonnski lite och pratade om livet, hahahah helt emo.
men sen kom jag tillbaka hit och då satte vi på good luck chuck och jag och pao garvade åt ALLT.
hahha är man trött så är man..

bjuder på dom här bilderna på mig och millis, lägger in alla snygga bilder på camilla snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0