07.08.2011 - duduuddueuduudeu

tänker inte säga sorry för dålig uppdatering för tror inte någon bryr sig så speciellt mycket :DDDd
men i torsdags var jag med tosse och malle.
vi var med på en riktig åktur alltså, men nu mår alla bra, till en viss del iaf hehe.
sen dagen efter det så träffade jag malin ebba och ylva.
vi drog till pretzeltown i södertälje men det var lame så vi umgicks med några istället.
sen igår så var jag men jonna och aleks, vi åkte först till pride, och sedan till pretzetown.
vi var där tills typ 11 eller något då vi åkte hem till mig.
aa det var väldigt fin förkortning på 3 dagar.
nu ska jag börja fixa mig och sedan träffa bosse, vi hörs.

lite konstig bild, menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0