03.08.2011 - onsdag

idag så vaknade jag kl 8, eller aa blev väckt.
sen vid nio så bärde det av till dagiset och sätta igån att måla.
det blev väldigt fint faktiskt, jag felicia och emmie var ju jätteduktig :PPPpppPPPP
nejmen aa vi var där i stort sett hela dagen.
sen åkte vi hem till moi och mamma hade lagat massa god mat så marie emmie och felicia åt här osv.
det var trevligt trevligt.
senså firade vi min födelsedag typ, väldigt sent, en månad efter.
haha men dom hade inte firat den så det blev typ av nu, fick iaf en jätte fin indisk såndär lyckta, och lite annat smått och gott.
nu har dom åkt hem och jag är trött.
moshimoshi

emmie är söt flicka bebis mimim


lite speciellt klädval på badkläder jag vet.... OCH, det ser ut som att jag har en pillesnopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0