31.03.2011- torsdag bio och älskling

okej, denna torsdag så åkte jag malin och matte in till stan direkt efter skolan.
vi gick till någon park, kommer inte ihåg vad den hette.
men aa så kollade vi på calle när han åkte på sin bräda och höll på.
senså drog jag och matte därifrån någongång för att ta oss in till sergels bio.
vi kollade på I am number four.
den var jävligt bra, OCH... nu kommer det matte... matte börja gråta <3333333 förlåt
nejmen typ en hund dog och ba låg där och förblödde senså i slutet såg man att han klara sig så då blev matte lycklig och började gråta... och då började jag gråta för att matte grät... SEN BÖRJA HNDEN GRÅTA FÖR ATT VI GRÄT!
menmen, det var fint hihihiih <3
senså åkte vi hem till mig och sov hära.

fin JÄTTE vårig bild....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0