23.04.2011 - lördag, tanto, joel, skaka huvudet, skratta

idag så åkte vi in till tanto där aleks och några var.
vi satt på gräset och hade det mys.
solen satt fint i ryggen.
jävligt mycket folk vare där, haha senså vare massa som gick och plocka alla burkar.
kastade bak min burk och en sek efter när jag vänder mig om så var den spårlöst försvunnen, kul liv.





senså vid typ 8 så drog vi alla in till kungshallarna och åt.
och efter det så drog vi hem till joel som hade ff, låter så nördigt haha.
aa det blev massa kortspel och en massa skratt och ontihuvudetförattmanskakatpåhuvudetförmycket.
vi tog med cykeln till joel så när vi skulle hem sen vid 4 så cyklade matte och jag satt därbak, haha.
typisk sommarkänsla.



Kommentarer
Postat av: aleks

tredje bilden... varu tvungen )))))))):

2011-04-28 @ 00:02:10
Postat av: jennie

den var ju snygg :((((((((((((8

2011-04-28 @ 20:22:58
URL: http://jenniephoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0