22.04.2011 - it's friday

idag gjorde jag något jag har velat göre i typ ett år men aldrig vågat.
tog septum.
suttit och photoshoppat massa bilder på mig med septum, så ba joooo, jag vill.
sen dan efter så ba nej vågar inte. men tillslut så vågade jag, ett år senare lol.
och det gjorde inte ett dugg ont, inte alls.
ringen är lite för stor dock, menmen det går att byta senare.
men aa efter åkte vi in till stan och chillade lite, och mötte upp talle och hanna.
ett jävla tjat det blivit om dom här på bloggen, hohoh, menmen.
åt på bk för första gången på länge, ååh <3
men aa senså drog vi hem till hanna och kollade på harry potter som gick på tvn.
vi stanna där tills sent som vanligt, heh.

utsikten ifrån hannas balkong, ganska så sick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0