19.04.2011 - vägg, eller va

tog ner mina teckningar jag hade uppe på min vägg nu när vi städade.
har haft dom där så länge så det var på tiden.
mina kompisar har nog skrivit dom mest konstigaste och typsiska orden som finns hoho.
tänker absolut inte slänga dom för dom är nästan som en del av mig.
så då blev det väldigt tomt och hade inget att göra.
så tog fram ett par pennor och började rita lite på väggen istället.
blev väl helt okidoki.
btw så fick jag en kommentar nyss, som jag inte tar seriöst för 5 öre :-)
den löd såhär.

''postat av: ;)

Heej omg drogar din blogg hihi:D kan du inte ha en frågestund? Skulle bli glaadis :)

2011-04-19 @ 23:23:41''

och eh, lät inte så jätte seriöst tyvär, try better next time.
och kan även säga nu när jag är uppe i farten att jag troligtvis aldrig i mitt liv kommer att ha en frågestund.
tycker sånt är töntigt, speciellt när man inte ens har över 500 läsare.
kom tillbaka då, när jag har över 500 '';)''
men jaha, nu ska jag gå till matte som sitter och spelar cod.
hungrig är jag också, jaja hejdå. illa föresten om personen var seriös, inge illa menat då, fANgURL ;PPP/ b0y xDD
haha lol orkar inte.

så blev målingen eller vad man ska säga, funtar på att rita liknande på hela väggen, eller alltså samma färger och så

och innan såg det ut såhär, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0