19.04.2011 - stan,bildbomb, vår, kär

ahap, åkte in till stan med matte, vi kom väl in runt 3 eller något sånt.
då mötte vi upp tobbe och ylva.
senså gick vi till donken och åt, glömde mitt kort hemma hos matte så fick en paj hihi.
och efter det så gick vi längst vattnet och sedan in till gamla stan.
och efter ett tag kom vi typ till slussen så vi satte oss där vid vattnet mellan gamla stan och slussen.
solen stekte och livet kändes finfint.
sen efter ett tag så gick vi där ifrån och tog tuben ifrån gamla stan till tc.
senså drog alla hem vid typ 5 eller något sånt.
tåget var 25 min försenat, kuligt.
när matte och jag kom till mig så satt vi i köket och pratade om knark med mamma och pappa haha.
dom berättade som dom gånger dom testat, var lite kul.
senså lagade mamma jättegod mat hihi.
städade rummet lite nu på kvällen, fast matte gjorde nog mest hihi, puss.

fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0