15.04.2011 - fredag

orkade inte gå till skolan som hörselskadad och med hostgalensjukan så stannade hemma.
senså vid typ 12 så ringer matte mig och ba jag är inte påväg, då blev jag ledsen.
sen sa han, för jag är utanför ;PppppP, då sprang jag till dörren och blev glad i magen.
vi låg ute i solen på baksidan, spelade lite fotboll på tomten sen la oss ner igen.
asmys vare, vi hade en madrass ute på terassen som vi låg och mös på, stekade gal1 i solen bre.
senså grillade vi för första gången också, det blev gött.
sen på kvällen så åkte vi hem till hanna i stan, och umgicks med henne talle och eddie.
hennes lägenhet var jävligt sjuk, ascool.
och på balkongen så såg man ut över hela stockholm, fint.
jag och matte kom väl hem runt 4 och då gick vi och la oss och kollade på tv.

giga <3 puddi hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0