10.04.2011 - söndag

och idag så var det sådär riktigt vårväder ute. åh glad.
vi tog och gick en långprommis med kappe i skogen och matte fota heh.
sen när vi kom in så ville jag gå ut och fota oss.
så vi gick ner till en äng och tog massa bilder.
de blev väldigt hipster redigerade, men jag älskar sån redigering, och matte med för den delen.
och nu snackar jag inte om rymden, ugglor, ankare, illuminati och sådana trekanter.
ska lägga in en bild nu ifrån den dagen.
sen har jag bestämt att lägga in resten av bilderna lite då och då i bloggen, heh.
helst lägga in dom utan att det ska vara inom idag har jag gjort kategorin.
utan mer typ, ensamt inlägg. jaja.
nu ska jag gå upp och dricka. btw så har jag blivit ännumer döv :DDDD
har alltid haft dålig hörsel, men under 2 veckors tid så har jag inte hört någonting på höger öra.
och för typ 4 dagar sen så blev det ungefär samma på vänster. 
så jag hör en fjärdedel kan man säga.
asjobbigt, don't get it. kan inte ens ha en normal konversitation med någon,
för att jag pratar så lågt eftersom jag tror att jag pratar högt, så alla säger typ VA 100 gånger.
vill inte höra min röst i huvet mer, suger.
okej enough, hejdå.

tänkte bara säga att du är finast i hela världen, mimi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0