08.04.2011 - home at bebs place

sitter på mattes datastol, coolt.
idag hade vi ju debatten, gick väl helt ok.
var jätte nervös innan man skulle gå ner och sätta sig framför alla.
vi vann debatten i allafall.
nu sitter matte och förhör mig, asjobbig, ba dududuudud du måste komma med argument blabla.
hållkäften bara jävla mupp som tror att du vet allt :<
menmen vi ska snart åka ner och handla mat som vi ska ha under helgen.
vuxen jag känner mig thihi, hahaha.
nu sitter han och drar sitt skäggstubb emot min kind, gör asont D:
jajaja nu så orkar jag inte skriva nå mer, pusshej

lite småful egobild, menmen

Kommentarer
Postat av: camilla

HELVETE SÅ SNYGG DU SKA VARA

2011-04-10 @ 19:29:47
URL: http://sarinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0