07.04.2011 - kärnkraft kan brinna i en eld

vi har ju projekt i skolan, och vår krupp har kärnkraftverk. seriously....
astråkigt och imorn ska vi debatera i aulan, jag är i emot gruppen, helt lost.
ville ha något roligare och intressanare liksom :<
wellwell, hade styrka på idrotten, var fett duktig... eller.
typ låtsades på varje station, haha asjobbig ju :(
och på en station var det brottning, trots att annasöti är ett huvud kortare så tog hon mig.. HÅRT.
senså var det en typ juckstation, haha fan va dum man kände sig
men jag slutade 3 och väntade på matte som slutade halv 4, så åkte vi tillsammans.
senså följde han med till min buss och väntade, fint <3
och den där jävla bussen alltså, mår alltid så illa, fy usch blä, fanns inga fönsterplatser heller.
ska äta min bubbelchoklad nu och njuta.
och kanske inte kommer skriva några inlägg i helgen.
för att mattes mamma ska bort hela helgen så jag ska vara där under helgen och så.
kommer bli mys <3
menmen, så jobbigt blir det inte, haha. hejdå.

blivit många gifs på senaste, men kan äntligen göra dom anpassade till bloggens bredd så nu jävlar kommer det gifs
G4c5qN on Make A Gif, Animated Gifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0