06.04.2011 - tisdag skola trött våfflor

sho bre, matte började 9 idag och jag 10 så han åkte då jag gick upp typ.
ville åka tillsammans ju, menmen.
när jag kom till skolan så var alla i bibloteket, vi hade ju våran fotoutställning osv där idag.
så vi gick runt där och höll på och så.
när vi slutade typ 12 så stannade jag kvar och jobbade lite med svenskan.
har ju ig varning.... haha illa...
menmen det ska nog gå bra, nästan alla fick ig varning typ.
nu när jag kom hem så var jag hungrig och kände för att göra våfflor.
åt det igår också, men ville ha det idag med så det så.
nu känner jag mig sjukt trött och ba vill lägga mig och sova, fast då kommer jag inte kunna sova ikväll...

1jioNK on Make A Gif, Animated Gifs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0