06.04.2011 - detta inlägg går ut till camilla

camilla tycker att jag uppdaterar för mycket..
liksom.. BARA FÖR ATT DU SKRIVER ETT INLÄGG I MÅNADEN!!!!!
vet att du älskar min jääääättte intressanta blogg ändå hihiih.
menmen, kolla igenom massa bilder och förde över till datan, hade över 2000 bilder på mitt kameraminneskort.
nu så är dom inlagda jättefint i datan, duktig.
hittade några bilder på mig karro och ollepolle, tror inte jag lagt in dom förut.
har tråkigt okej, kl är halv 12 och jag är fett trött, AWESOME!
ska försöka sova typ om högst en halvtimma, kommer dock aldrig att gå...

så fin människa <3

hahahahhaha dör av garv, snacka om herp derp oliver

finis


Kommentarer
Postat av: karrrrrrooo

Söt du är Jennie! Du är också finis! <3

2011-04-10 @ 11:11:46
URL: http://flying.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0