04.04.2011 - måndag

när jag blev väckt idag så var matte klar för att gå till skolan, fick en puss sen så låg jag kvar.
han började 8 och jag 10.
så jag stannade hemma hos honom och fick lite mer sovmorgon, mohaha lip.
idag satt vi mest vid datorerna och gick igenom våra fotografier som vi sammarbetar med ljudprogrammet med.
vi fick typ våra betyg idag också.
lite synd, fick bara vg, men förstår honom.
har inte haft den piggaste och bästa perioden nu på senaste, varit jävligt depp och trött och skolkat hit och dit och varit sådär cool som alla andra coolingar.
men aa, synd för att jag låg på starkt mvg under hela början, sen i mitten av kursen så ba tog det stop sa han.
lite dumt men jag nöjer mig med ett vg ändå. 2 år kvar.
nu så ska jag gå upp och äta. orkar inte höra pappas tjat mer om min musiksmak.
asjobbig, DOM SKRIKER BARA, FYFAN JENNIE, STÄNG AV, BLALBALBALBLALLA. sur.
jaja hejdå.

hejsan fotoklassen, hur e läget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0