01.04.2011 - fredag

japp, fredag, åkte till skolan tillsammans med beb.
jag började halv 9 men försov mig så fick börja den tid matte börja, alltså 10.
var typ tema dag, hatar det här med temadagarna och alla projekt.
det suger så jävla hårt!
menmen efter skolan så åkte jag till stan och mötte upp tosse.
vi gick och fika, brukar aldrig göra det typ, men hade inte träffat henne på 100 år och hon ville ta det senaste igenom en fika, fy vad vuxet det där lät.
aja men jag tjocka mig med en chailatte med sirap och en hallon cheesecake, OMNOMNONMONMN.
efter det så åkte jag hem och tosse åkte hem till hennes bf.
sen drog jag hem till malle och kollade på film med henne och issa.
något hotel blabla, bra film vare, handlade typ om i afrika och något tutsu och pjfgjmldsamfgölsdf.
sen kom tosse dig vid typ 12 och då gick vi hem till mig och åt.
sen la vi oss och prata poch deckade typ 1.. hah

0YFeKD on Make A Gif, Animated Gifs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0