Hot hot hot

fan va varmt det var ute idag asså :)
idag gick jag inte till skolan, fy skäms på mig..
men jag hade en sån jävla migrän hela morgonen, och slutade ändå 12.
sen på dagen gick jag hem till helen där malle och issa var.
kollade på när simon spelade det där jävla spelet HoN, snacka om wannabe World Of Warkraft!
haha jaja är jätte rädd för imorgon :O
ska springa staffet då med skolan. och jag ska springa sista biten.
biten där ALLA står och kollar på :O jag kommer ramla eller göra något riktigt knasigt!
men nu ska jag kicka min historiauppsats till min solärare och sen gå igenom engelskan jag gjort.
stolt över mig själv :), bye bye

2 bilder jag tog ör några dagar sen ( hihi råkade skriva hallströN) uppsi


Kommentarer
Postat av: madde

snyggt! :3

2010-05-23 @ 10:47:36
URL: http://supermadde.blogg.se/
Postat av: Johanna

sjukt snigga bilder jennie!



- meh, taaaack, du är snygg :D

2010-05-26 @ 22:40:06
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0