15.05.10 - fredag/lördag med camilla

igår va jag och milla ute på romenix, mysigt mysigt.
sen sov hon oss mig och vi gick ut på min baksida och la oss i hammocken.
med ljus och filtar, sen bullar och varm oboy, muumms.
sen somnade vi ute till regnet :) haha men som tur va vaknade jag typ vid halv 3 och då gick vi in och la oss och sov vidare..
sen imorse har vi varit ute och hjulat och stått på händer och varit allmänt missbildade ute i solen.
sen startade jag ett vattenkrig som slutade med att hon blev mest dyngsur och jag lite småblöt :)
jag är bästa camilla.. så är det bara.
åt precis mat och nu ska jag börja fixa mig, ska grilla med massa tjejkompisar.. ciao

wiie, jennie & camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0