27.05.10 - tomater

tjenixen...
skämtar inte, jag måste nog vara den sämsta på denna planet med att uppdatera!!
haha men nu är det ju så mkt innan skolavslutningen så använder det som ursäkt (a)
har varit i skolan idag slutade 4 :)
åååh jag e så glad att högstadiet snart är över så man kan börja om på nytt i gymnasiet!
sen längtar jag otroligt mycket till gotland med klassen på tisdag.
wiiiee vad mkt bilder det komemer att tas (om vädret är på min sida) ....
sen har vi ju bal snart också ! den 8:de tror jag ... eller 7:de, jaja något sånt :)
kanske ska ut på powerwalk med malle snart, annars vet jag inte. byebyebye

två gamla bilder jag tog på några bubblor och 2 supercoola tomater i bakgrunden


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt cool bild!

2010-05-29 @ 22:36:09
URL: http://baraleverlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0