BÄSTA DAGEN I MITT LIV ME PARAMORE!

jooo imorse så åkte jag camilla och vicky typ in tilL stan kl 6 på morgonnen,
för att kampa utanför radiostationen bandit rock.
PARAMORE, skulle komma dit så vi satt där utanför i 2 timmar i hopp om att få träffa dom.
sen vid typ 8 så kom dom med en stor taxi och vi fick panik.
men dom hade brottom till radion så vi skulle vänta tills dom var klara....
när dom va klara kom dom ut och vi tog massa bilder med dom och skrev autografer och så.
när som åkte iväg så kom chefen för bandit rock fram till mig och frågade om dom
fick interjuva oss i radion om hur det var att träffa paramore.
dom blåste oss totalt! efter ett tag sa dom ''ni ska få träffa paramore igen kl halv 1, ni har vunnit meet n greet''.
vi börja stor böla och skrika som små fjortisar hahaha!!!
så vi åkte till deras hotel och fick träffa dom där, dom är så gulliga.
vi fick typ umgås med dom i 20 minuter sen var det roliga över :(
MITT LIVS BÄSTA DAG!

I <3 PARAMORE
bilder från M&G på deras hotel

taylor hayley jag och jeremy


taylor jag och jeremy, sooo freakin hot !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0